Thursday 16 August 2012

STOK ALSDII TERSEDIA UNTUK ANDA

Kepada semua pelanggan ALSDII,

Anda tidak perlu risau dan bersusah payah lagi kerana stok produk ALSDII saya sentiasa ada.  Anda hanya perlu menghubungi saya dan saya akan membuat penghantaran seperti di dalam menu CARA PENGHANTARAN di atas.

Penghantaran SECARA PERCUMA ke kawasan Kota Kinabalu yang meliputi Tuaran, Tamparuli, Telipok, Menggatal, Inanam, Kolombong, Likas, Penampang, Bandar Kota Kinabalu, Sepanggar dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya.

Saya juga menawarkan pakej preview untuk menjadi pengedar produk ini yang akan saya jelaskan lebih lanjut dalam post saya yang selanjutnya.  Pakej preview ini tidak ditawarkan oleh mana-mana pengedar sah NZ New Image Sdn. Bhd. 

Pakej ini hanyalah untuk mereka yang benar-benar ingin/mahu mendapatkan pendapatan sampingan dan serius untuk menjadi seorang usahawan berjaya!

No comments:

Post a Comment