Sunday 12 August 2012

SIOKNYA BISNES ALSDII

Seawal jam 5.30 pagi lagi, saya sudah menerima sms dan panggilan telefon dari customer.  Semuanya ingin mengetahui apakah Alpha Lipid SDII?  Tidak kurang juga yang bertanya bagaimana untuk menjadi wakil pengedar?  

Selepas membalas semula sms mereka, 3 orang daripadanya meminta supaya saya menghantar produk itu kepada mereka iaitu masing-masing di Tamparuli, Inanam dan Penampang.  Produk ini benar-benar HANGAT DI PASARAN sekarang ini ...  Salesnya melonjak naik selepas di iklankan di TV3 pada bulan Julai yang lepas.

Hebat!  Sesiapa yang ingin membantu saya untuk menjadi wakil pengedar di daerah, kampung atau taman perumahan masing-masing, silalah hubungi saya  ...  Masa FREE anda pastinya akan terganggu dengan hujanan panggilan telefon atau SMS, tetapi jangan risau ...  Semuanya adalah berbaloi!  Hubungi saya  ...

PN. AZIZAH MIASIN @ KAK ZIZA
H/P: 019-8039990

No comments:

Post a Comment