Monday 12 November 2012

PENGHANTARAN ALSD2 DARI KOTA KINABALU KE LAHAD DATU, SABAH

     Pada 28hb. Oktober 2012 yang lepas, saya telah menerima tempahan dari seorang pelanggan dari Daerah Lahad Datu, Sabah.  Selepas berbincang di dalam telefon, beliau bersetuju untuk masuk ahli dan seterusnya memesan 4 tin Alpha Lipid SD2.  Petangnya lebih kurang jam 3 petang, beliau memasukkan duit sebanyak RM742.00 untuk pakej sebulan ke dalam akaun Maybank saya.

Bagi pelanggan yang berada di kawasan luar Kota Kinabalu seperti Ranau, Telupid, Sandakan, Kota Kinabatangan, Lahad Datu, Tawau dan lain-lain tempat ...  anda tidak perlu risau kerana saya jamin anda akan dapat produk anda dalam tempoh 1-2 hari.  

Gambar di bawah ialah bukti resit bas daripada Syarikat Pengusaha Bas Lahad Datu iaitu GABUNGAN yang juga membuat perkhidmatan penghantaran ke kawasan Lahad Datu. 

Bas bertolak sekitar jam 8 malam dan ke-esokan harinya pelanggan saya di Lahad Datu telah menerima produk tersebut.  JADI, TIDAK PERLU RISAU ...  Selepas menerima bayaran anda, saya JAMIN produk yang anda pesan akan sampai ke tangan anda :-)

Apa tunggu lagi???  Buatlah tempahan produk Alpha Lipid SD2 anda sekarang!!!  DIJAMIN SAMPAI KETANGAN ANDA  ...  Hubungi saya untuk keterangan lanjut berkaitan produk ini dan cara penghantaran yang saya sediakan.

KAK ZIZA
H/P: 010-8039990

No comments:

Post a Comment